loading...
MT Technology
علی توکلی بازدید : 59 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)
بدون تردید از دیدن تعداد زیاد رقبای نه چندان جدی Apple iPad خسته شده‌اید؛ Google امسال در کنفرانس I/O از تبلت هفت اینچی اختصاصی خودش پرده برداری کرد. همانند دیگر ابزارهای با برند Nexus، سخت افزار Nexus 7 را هم Google  نساخته است. همانند همکاری پیشین این غول جستجوی اینترنتی با سامسونگ، HTC و موتورولا، این بار آن‌ها به سراغ طراحان ایسوس رفته‌اند و ساخت تبلت ظریف و جذابشان را به آن‌ها سپرده‌اند.

 

این حرکت Google، بسیار هوشمندانه است؛ چرا که ایسوس سازنده برخی از بهترین تبلت های اندرویدی است. اما رقابت با Amazon Kindle Fire و قیمت 199 دلاری آن، با توجه به عرضه قابلیت‌های بسیار خوب، کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد. اما اشتباه نکنید؛ Google Nexus 7 بیش از تلاشی برای از میدان به در کردن محصول آمازون است و به قصد رقابت و پشت سر گذاشتن محصول اپل به بازار عرضه شده است.

 

خبر خوب آن است که بر خلاف پیشنهاد آمازون، این بار جای خالی خیلی چیزها احساس نمی‌شود. Google با عرضه اعتباری 25 دلاری و همین طور ارائه ارزان قیمت تبلت خود، نواقص موجود در بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری تبلت را جبران می‌کند.

 

اما بهتر است دیگر در مورد چرایی عرضه Google Nexus 7 بحث نکنیم و ببینیم آیا Nexus 7 ارزش 199 دلار پرداختی شما را دارد؟

علی توکلی بازدید : 76 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

همانطور كه به شما وعده داده بوديم امروز مقايسه اي بين سه اندرويدي بازار كه سه سوپرفرن بازار هم هستند انجام خواهيم داد، ما نمي‌خواهيم در اينجا بگوييم كه كدام گوشي در كل بهتر است و كدام گوشي بدتر است، در اينجا فقط اين گوشي‌ها را مقايسه مي‌كنيم و با دلايل منطقي در هرقسمت آن گوشي كه برنده خواهد شد اعلام مي‌كنيم اما در نهايت انتخاب به عهده شما است كه با توجه به نياز خود گوشي مورد نظر را انتخاب كنيد.

 

بسيار خوب مبارزه را شروع مي‌كنيم.

 

علی توکلی بازدید : 106 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

اچ تی سی امروز دومین عضو خانواده Butterfly را با نام Butterfly S معرفی کرد.

 

مشخصات این گوشی را در ادامه ببینید:

 

صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت Full HD و تراکم پیکسلی 440 پیکسل در اینچ

پردازنده Snapdragon 600 با سرعت 1.9 گیگاهرتز

رم 2 گیگابایتی

حافظه داخلی 16 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی

دوربین مانند HTC One با کیفیت اولتراپیکسل

اندروید 4.2 آبنبات ژله‌ای و رابط کاربری HTC Sense 5

در رنگ‌های قرمز، سفید، خاکستری

اندازه 144.5×70.5×10.6 میلیمتر

وزن 160 گرم

باتری 3200 میلی آمپری

 

 

علی توکلی بازدید : 92 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

همانطور که در خبرها گفتیم ال جی به تازگی صفحه نمایش‌های منعطف خود را معرفی کرد.

 

به گزارش جی اس ام امروز این کمپانی تایید کرده است که ساخت انبوه این نوع صفحه نمایش‌ها را از سه ماهه چهارم 2013 آغاز خواهد کرد.

 

به نظر می‌آید که ال جی می‌خواهد پیش از سامسونگ و به عنوان اولین کمپانی ساخت انبوه این صفحات نمایش را شروع کند.

 

علی توکلی بازدید : 81 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

هوآوی قصد دارد که تا هر کجا که امکان دارد رشد کند. رئیس هوآوی Richard Yu تصور می‌کند که این رشد و بزرگ شدن با ادغام این کمپانی با کمپانی‌های بزرگ دیگر امکان پذیر است.

 

به گزارش جی اس ام Yu دیروز در مصاحبه‌ای که با Financial Times داشت اعلام کرده که هوآوی با خرید کمپانی بزرگ نوکیا مشکلی ندارد. او اعلام کرده که اگر صحبت‌هایی با نوکیا انجام شده باشد بسیار صحبت‌های مقدماتی هستند. این خبر اگر حقیقت هم پیدا نکند به خودی خود می‌تواند توجهات زیادی را ب سمت خود جلب کند.

 

 

علی توکلی بازدید : 137 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)
همانطور که دیروز در صفحه ویژخ خبری جی اس ام نیز مشاهده کردید هوآوی رسما گوشی نازک Ascend P6 را معرفی کرد این گوشی لقب نازک ترین گوشی دنیا را در حال حاضر دارد. اگر دوست دارید از تمام امکانات این گوشی مطلع شوید ادامه خبر را بخوانید.

علی توکلی بازدید : 71 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

اولین صفحه‌ای از هر گوشی که کاربر آن را می‌بیند همین صفحه است به همین خاطر شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در گوشی است. در اینجا خیلی سخت است که بخواهیم بگوییم کدام سیستم عامل برای صفحه قفل عملکرد بهتری داشته است. در هر دو سیستم عامل هنوز کمبودهایی در این قسمت دیده می‌شود و جا برای پیشرفت باز است. در صفحه قفل iOS7 شما به امکاناتی از جمله دسترسی سریع به دوربین گوشی، دسترسی به مرکز کنترل (Control Center) و دسترسی به ناتیفیکیشن بار را دارید. ضمن اینکه صفحه قفل تنها توسط کشیدن انگشت به سمت راست باز خواهد شد. اندروید 4.2 در این قسمت انعطاف پذیری بیشتری دارد شما می‌توانید در اینجا از ویجت‌های مختلف استفاده کنید اما نمی‌توانید تعیین کنید که یک ویجت در کجای صفحه قفل قرار بگیرد در ضمن اینکه با کشیدن انگشت به هر سمتی در اینجا قفل صفحه باز خواهد شد.


علی توکلی بازدید : 92 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)
اگر شما هم طرفدار دو آتشه بازی فوتبال هستید و یک اسمارت فون دارید باید برنامه‌هایی داشته باشید که در هر لحظه بتوانید از نتایج مسابقاتی که در سراسر دنیا برگزار می‌شود مطلع شوید.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
از زیر مجموعه های وبسایت مجموعه زندگی Lifecollection.tk
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از کدام برند استفاده می کنید؟
    شما کدام بخش ما را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 1,039
  • بازدید کلی : 14,515