loading...
MT Technology
علی توکلی بازدید : 82 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
http://s1.picofile.com/file/7498742254/irbax_ir_0020.jpg
با سلام خدمت شما کاربر گرامی ، امیدوارم که تا به اینجا از سایت ما راضی بوده باشید

ممنونم که از سایت ما دیدن کردید البته این را بگویم که ما هنوز به اوج خود نرسیده ایم ولی در چند روز آینده با تلاشی بیشتر به موفقیت خواهیم رسید.
شما در این سایت با اخبار تکنولوژی آشنا می شوید که بروز ترین اخبار هستند و در شبانه روز برای شما پخش می شود و شما از آن ها استفاده می کنید.

علی توکلی بازدید : 83 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (1)

شرکت ایسوس بعدازظهر روز سه شنبه 4 تیرماه در مراسمی کاملا متفاوت در طبقه همکف پاساژ علاءالدین، از PadFone Infinity رونمایی و خبر ورود این محصول را به ‌بازار ایران را اعلام کرد.

 

در این مراسم که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و فعالان بازار موبایل برگزار شد، پدفون اینفینیتی در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفت.


علی توکلی بازدید : 91 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

ویدپوی معرفی این ساعت در انتهای همین خبر قرار گرفت.

 

در ادامه مراسم سونی امروز SmartWatch 2 را نیز در کنار فبلت خود معرفی کرد.

 

به گزار ش جی اس ام این ساعت نسل سوم لوازم جانبی است که قابلیت همگام شدن با گوشی اندرویدی شما را دارد.  این ساعت از طراحی زیبای Xperia Z الهام گرفته است. این ساعت با هر تبلت و یا گوشی اندرویدی بوسیله بلوتوث اتصال پیدا می کند و شما می توانید بر روی آن پیامک‌ها، تماس‌ها، بروزرسانی صفحات اجتماعی، تقویم و آهنگ در حال پخش بر روی گوشی را به همراه کنترل‌های آن را ببینید.

 

علی توکلی بازدید : 105 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

حتما در مورد ویژگی S Beam که توسط سامسونگ ارائه شد و توسط آن کاربران می‌توانند تنها با چسباندن قاب پشتی گوشی‌های خود دیتاها را جا به جا کنند اطلاعاتی دارید. این ویژگی با نام S Beam تنها برای کاربران اندرویدی سامسونگ ارائه شده بود.

 

به گزارش جی اس ام امروز در خبرها آمده که سامسونگ این ویژگی را با نام Ativ Beam برای گوشی ویندوزفونی خود Samsung ATIV S، Samsung ATIV Odyssey ارائه کرده است. این ویژگی با NFC کار می‌کند بنابراین خلا بین گوشی‌های ویندوزفون و اندروید سامسونگ توسط این برنامه پر خواهد شد.

 

علی توکلی بازدید : 88 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دیروز سونی فبلت خود را که به نوعی سرسخترین رقیب گوشی گلکسی نوت 2 است را معرفی کرد. این دو فبلت ویژگی‌هایی دارند که می‌تواند آن را بر رقیب خود برتری دهد. با هم یک مقایسه کلی انجام می‌دهیم تا ببینیم بر روی کاغذ کدام فبلت می‌تواند بر رقیب خود غلبه کند.

 

اندازه:

 

فبلت Xperia Z حقیقتاً بزرگ است. این فبلت 19 درصد بلندتر از نوت 2 است در همین حال که از نوت 2 بزرگ‌تر است در حدود 31 درصد باریک‌تر است و تنها 6.5 میلیم تر ضخامت دارد که برای یک فبلت غول پیکر بزرگ‌ترین مزیت است.

 

علی توکلی بازدید : 91 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

مراسم سامسونگ دیروز برگزار شد و چندین محصول مختلف در این مراسم معرفی شد. در این مراسم سامسونگ دوربین، لپ تاب و تبلت‌های خود را معرفی کرد.

 

یکی از این تبلت‌ها ATIV Tab 3 است که می توانید مشخصات و عکس این تبلت را در ادامه مشاهده کنید:

علی توکلی بازدید : 81 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)
امروزه تمام کمپانی‌ها به دنبال افزایش رم گوشی خود و یا افزایش قدرت پردازنده و کیفیت صفحه نمایش آن هستند، به همین خاطر اگر یک کمپانی تغییری در کاربری گوشی خود ایجاد کند سر و صدای زیادی به پا خواهد شد. ایسوس این کار را با گوشی Padfone خود انجام داد و همان طور که انتظار می‌رفت این شرکت سر و صدای زیادی نیز به پا کرد. شاید این گوشی نتوانست موفقیت زیادی را در فروش مانند آیفون و یا سری گلکسی به دست بیاورد اما یک حرکت نوآورانه بود که نام ایسوس را بر سر زبان‌ها انداخت.

 

نسخه اول این گوشی چندان مورد توجه قرار نگرفت اما با بهبودهایی که نسخه دوم داشت افراد زیادی تمایل به خرید آن پیدا کردند. با ما همراه باشید تا این تلفن تبلت ایسوس را بررسی کنیم.

علی توکلی بازدید : 59 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)
بدون تردید از دیدن تعداد زیاد رقبای نه چندان جدی Apple iPad خسته شده‌اید؛ Google امسال در کنفرانس I/O از تبلت هفت اینچی اختصاصی خودش پرده برداری کرد. همانند دیگر ابزارهای با برند Nexus، سخت افزار Nexus 7 را هم Google  نساخته است. همانند همکاری پیشین این غول جستجوی اینترنتی با سامسونگ، HTC و موتورولا، این بار آن‌ها به سراغ طراحان ایسوس رفته‌اند و ساخت تبلت ظریف و جذابشان را به آن‌ها سپرده‌اند.

 

این حرکت Google، بسیار هوشمندانه است؛ چرا که ایسوس سازنده برخی از بهترین تبلت های اندرویدی است. اما رقابت با Amazon Kindle Fire و قیمت 199 دلاری آن، با توجه به عرضه قابلیت‌های بسیار خوب، کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد. اما اشتباه نکنید؛ Google Nexus 7 بیش از تلاشی برای از میدان به در کردن محصول آمازون است و به قصد رقابت و پشت سر گذاشتن محصول اپل به بازار عرضه شده است.

 

خبر خوب آن است که بر خلاف پیشنهاد آمازون، این بار جای خالی خیلی چیزها احساس نمی‌شود. Google با عرضه اعتباری 25 دلاری و همین طور ارائه ارزان قیمت تبلت خود، نواقص موجود در بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری تبلت را جبران می‌کند.

 

اما بهتر است دیگر در مورد چرایی عرضه Google Nexus 7 بحث نکنیم و ببینیم آیا Nexus 7 ارزش 199 دلار پرداختی شما را دارد؟

علی توکلی بازدید : 76 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

همانطور كه به شما وعده داده بوديم امروز مقايسه اي بين سه اندرويدي بازار كه سه سوپرفرن بازار هم هستند انجام خواهيم داد، ما نمي‌خواهيم در اينجا بگوييم كه كدام گوشي در كل بهتر است و كدام گوشي بدتر است، در اينجا فقط اين گوشي‌ها را مقايسه مي‌كنيم و با دلايل منطقي در هرقسمت آن گوشي كه برنده خواهد شد اعلام مي‌كنيم اما در نهايت انتخاب به عهده شما است كه با توجه به نياز خود گوشي مورد نظر را انتخاب كنيد.

 

بسيار خوب مبارزه را شروع مي‌كنيم.

 

علی توکلی بازدید : 107 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

اچ تی سی امروز دومین عضو خانواده Butterfly را با نام Butterfly S معرفی کرد.

 

مشخصات این گوشی را در ادامه ببینید:

 

صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت Full HD و تراکم پیکسلی 440 پیکسل در اینچ

پردازنده Snapdragon 600 با سرعت 1.9 گیگاهرتز

رم 2 گیگابایتی

حافظه داخلی 16 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی

دوربین مانند HTC One با کیفیت اولتراپیکسل

اندروید 4.2 آبنبات ژله‌ای و رابط کاربری HTC Sense 5

در رنگ‌های قرمز، سفید، خاکستری

اندازه 144.5×70.5×10.6 میلیمتر

وزن 160 گرم

باتری 3200 میلی آمپری

 

 

علی توکلی بازدید : 92 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

همانطور که در خبرها گفتیم ال جی به تازگی صفحه نمایش‌های منعطف خود را معرفی کرد.

 

به گزارش جی اس ام امروز این کمپانی تایید کرده است که ساخت انبوه این نوع صفحه نمایش‌ها را از سه ماهه چهارم 2013 آغاز خواهد کرد.

 

به نظر می‌آید که ال جی می‌خواهد پیش از سامسونگ و به عنوان اولین کمپانی ساخت انبوه این صفحات نمایش را شروع کند.

 

علی توکلی بازدید : 81 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

هوآوی قصد دارد که تا هر کجا که امکان دارد رشد کند. رئیس هوآوی Richard Yu تصور می‌کند که این رشد و بزرگ شدن با ادغام این کمپانی با کمپانی‌های بزرگ دیگر امکان پذیر است.

 

به گزارش جی اس ام Yu دیروز در مصاحبه‌ای که با Financial Times داشت اعلام کرده که هوآوی با خرید کمپانی بزرگ نوکیا مشکلی ندارد. او اعلام کرده که اگر صحبت‌هایی با نوکیا انجام شده باشد بسیار صحبت‌های مقدماتی هستند. این خبر اگر حقیقت هم پیدا نکند به خودی خود می‌تواند توجهات زیادی را ب سمت خود جلب کند.

 

 

علی توکلی بازدید : 137 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)
همانطور که دیروز در صفحه ویژخ خبری جی اس ام نیز مشاهده کردید هوآوی رسما گوشی نازک Ascend P6 را معرفی کرد این گوشی لقب نازک ترین گوشی دنیا را در حال حاضر دارد. اگر دوست دارید از تمام امکانات این گوشی مطلع شوید ادامه خبر را بخوانید.

علی توکلی بازدید : 71 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

اولین صفحه‌ای از هر گوشی که کاربر آن را می‌بیند همین صفحه است به همین خاطر شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در گوشی است. در اینجا خیلی سخت است که بخواهیم بگوییم کدام سیستم عامل برای صفحه قفل عملکرد بهتری داشته است. در هر دو سیستم عامل هنوز کمبودهایی در این قسمت دیده می‌شود و جا برای پیشرفت باز است. در صفحه قفل iOS7 شما به امکاناتی از جمله دسترسی سریع به دوربین گوشی، دسترسی به مرکز کنترل (Control Center) و دسترسی به ناتیفیکیشن بار را دارید. ضمن اینکه صفحه قفل تنها توسط کشیدن انگشت به سمت راست باز خواهد شد. اندروید 4.2 در این قسمت انعطاف پذیری بیشتری دارد شما می‌توانید در اینجا از ویجت‌های مختلف استفاده کنید اما نمی‌توانید تعیین کنید که یک ویجت در کجای صفحه قفل قرار بگیرد در ضمن اینکه با کشیدن انگشت به هر سمتی در اینجا قفل صفحه باز خواهد شد.


علی توکلی بازدید : 93 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)
اگر شما هم طرفدار دو آتشه بازی فوتبال هستید و یک اسمارت فون دارید باید برنامه‌هایی داشته باشید که در هر لحظه بتوانید از نتایج مسابقاتی که در سراسر دنیا برگزار می‌شود مطلع شوید.

علی توکلی بازدید : 70 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

همیشه زمانی که سیستم عامل iOS برای توسعه دهندگان ارائه می‌شود در نسخه اصلی که چند ماه بعد ارائه می‌شود تغییراتی توسط توسعه دهندگان و اپل اعمال خواهد شد. سیستم عامل iOS7 نیز از این قائده مستثنی نیست.

 

به گزارش جی اس ام اپل در حال حاضر مشغول تست تعدادی ویژگی جدید برای iOS7 است. یک توسعه دهنده به نام Hamza Sood  تعدادی ویژگی جدید مانند به کار بردن فولدر در فولدر و ویژگی‌های لمسی جدید در قسمت مولتی تسکینگ و حرکت بین صفحه‌ها را کشف کرده است اما توجه داشته باشید برای فعال کردن این ویژگی‌ها در حال حاضر نیاز به چند ترفند است.

 

علی توکلی بازدید : 55 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

دیروز به شما اعلام کردیم که لازم نیست نگران آی‌پد خود باشید چرا که طراحی جدیدی که در iOS7 مشاهده می‌کنید برای آی‌پد شما نیز به زودی ارائه خواهد شد.

 

به گزارش جی اس امروز عکس‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهند iOS7 بر روی آی‌پد چه شکل و شمایلی خواهد داشت. این عکس‌ها از شبیه ساز نرم افزاری اپل به دست آمده‌اند. به نظر می‌آید که در هفته‌های آینده شاهد حضور این سیستم عامل با نسخه بتا بر روی آی‌پد نیز باشیم.

 

شما می‌توانید این عکس ها را در ادامه مشاهده کنید و ببینید که iOS7 بر روی آی‌پد چه شکل و شمایلی خواهد داشت.

 

علی توکلی بازدید : 63 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

کوآلکام به تازگی اولین پردازنده 4 هسته‌ای خود را برای ویندوزفون 8 معرفی کرد.

 

به گزارش جی اس ام بر اساس بنچ مارک GFX نوکیا مشغول کار بر روی یک گوشی با این پردازنده 4 هسته‌ای است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی نوکیا صفحه نمایش 1080p داشته باشد.

 

البته در این بنچ مارک این گوشی نوکیا با کیفیت صفحه نمایش 720p نشان داده شده است و متاسفانه این بنچ مارک نتوانسته سرعت پردازنده و رم گوشی را تشخیص دهد.

 

 

علی توکلی بازدید : 101 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

در خبرها گفتیم که فردا هوآوی در مراسمی در لندن می‌خواهد گوشی Ascend P6 را معرفی کند. این گوشی قرار است نازک ترین گوشی دنیا باشد و ضخامتی به اندازه 6.2 میلیمتر داشته باشد.

 

به گزارش جی اس ام امروز هوآوی در شبکه اجتماعی خود عکس‌هایی از این گوشی را منتشر کرده است. در ضمن مدیر هوآوی ریچارد یو در مورد این گوشی گفته که: "بعد از استفاده از این گوشی من پی بردم که دکمه‌های کناری این گوشی بسیارخوب طراحی شده‌اند و فشردن آن‌ها لذت زیادی دارد. این ذکمه‌ها در منطقه درستی قرار گرفته‌اند و سطح آن‌ها خیلی بالاتر از سطح کناری گوشی نیست بنابراین شما نباید نگران فشردن ناگهانی آن‌ها در جیب خود باشید و آن قدر تخت نیستند که به راحتی نتوانید آن‌ها را فشار دهید.

 

علی توکلی بازدید : 55 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید iOS7 در نسخه بتا برای توسعه دهندگان معرفی شد. نسخه نهایی آن قرار است که تا چند ماه دیگر ارائه شود و کاربران عادی بتوانند آن را دریافت کنند.

 

در جی اس ام ما یک نسخه بتا که برای Developer ها عرضه شده را دریافت و بررسی کردیم تا کاربران جی اس ام بتوانند تمام این امکانات جدید را در یک گوشی آیفون مشاهده کنند و ببینند اپل چه تغییرات اساسی را در این نسخه اعمال کرده است.

 

علی توکلی بازدید : 51 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

اپل در مراسمی که برای معرفی iOS7 برگزار کرد تنها این نسخه جدید را بر روی آیفون نشان داد در این مراسم دو دیوایس محبوب دیگر اپل یعنی iPad و iPad Mini کمتر مورد توجه قرار گرفتند.

 

به گزارش جی اس ام 9to5mac اسکرین شات‌هایی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این نسخه از سیستم عامل اپل بر روی این دو دیوایس محبوب و بزرگ چگونه خواهد بود.

 

علی توکلی بازدید : 76 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

چند روز پیش گفتیم که نوکیا می‌خواهد مراسمی را در نیویورک در تاریخ 20 تیر ماه برگزار کند و گفتیم به احتمال قوی در این مراسم گوشی EOS که به یک لنز جدید و قوی مجهز است در این مراسم معرفی خواهد شد.

 

به گزارش جی اس ام امروز عکس‌هایی از بدنه این گوشی منتشر شده است که نشان دهنده فلزی بودن آن هستند. تعداد بدنه‌ای که در این عکس نمایش داده شده به 12 عدد می‌رسد و این تعداد نشان دهنده این است که تولید انبوه این گوشی آغاز شده است.

 

علی توکلی بازدید : 65 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

اخیرا اینکه پیش از معرفی یک نسخه جدید از یک سیستم عامل طرح‌‌های مفهومی آن‌ها رزودتر منتشر شوند یک روال رایج شده است.

 

به گزارش جی اس ام اکنون یک طراح با نام Jinesh Shah یک طرح مفهومی از نسخه بعدی اندروید که Key Lime Pie نام دارد را منتشر کرده است. این طرح مفومی ویژگی‌های جدید کمی را برای اندروید نسخه 5 در نظر گرفته است.

 

در این طرح مفهومی طراح علاقه زیادی به این موضوع داشته که در صفحه قفل گوشی ویجت‌های مختلفی را نشان دهد. یکی از این ویجت‌ها مخصوص نقشه است که به نظر می‌آید برای کاربران بسیار کاربردی باشد که بدون باز کردن قفل گوشی خود به نقشه‌ دسترسی داشته باشند. در زیر ویجت نقشه ویجت برنامه پروازها در نظر گرفته شده است.

 

علاوه بر این یکسری از ویجت‌های دیگر نیز بر روی صفحه اصلی گوشی قرار دارند که می‌توانید با یک ویژگی جدیدی که این طراح در نظر گرفته و نام آن را hidden گذاشته ویجت‌های صفحه اصلی را مخفی کنید و هر زمان به آن‌ها نیاز داشتید با کشیدن انگشت به سمت پایین آن‌ها را مشاهده کنید.

 

اگر این طرح مفهومی برای اندروید 5 در نظر گرفته شود شما آن را دوست دارید یا خیر؟

 

علی توکلی بازدید : 62 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی محبوب Angry Birds را کمتر کسی است که نشناسد و آن را دوست نداشته باشد.

 

به گزارش جی اس ام Rovio که خالق این بازی محبوب است قصد دارد یک نسخه جدید از این بازی را منتشر کند در حال حاضر تنها یک عکس برای معرفی این بازی استفاده شده است و هنوز مشخص نیست که این بازی چگونه خواهد بود. تنها چیزی که می‌دانیم این است که سبک این بازی با بازی‌های پیشین متفاوت است.

 

علی توکلی بازدید : 53 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

کسانی که نسخه بتای iOS7 را نصب کرده‌اند به این موضوع پی برده‌اند که برنامه‌های قبلی بر روی این نسخه ظاهری قدیمی و نامناسب دارند.

 

به گزارش جی اس ام اپل یه کسانی که می‌خواهند برای iOS برنامه نویسی کنند توصیه کرده تا ابتدا برای iOS7 برنامه خود را بنویسند و اگر نیازی به بهبود برای iOS6 وجود داشت برنامه خود را بهبود بدهند.

 

علی توکلی بازدید : 74 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

.اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش در مورد ویدئویی که هوآوی برای زمان معرفی محصول جدید خود یعنی نازک ترین گوشی دنیا با نام P6 صحبت کردیم.

 

به گزارش جی اس ام اکنون این کمپانی در صفحه اجتماعی خود تعدادی عکس از این گوشی را منتشر کرده است که شامل عکس گوشی و جعبه آن است.

 

پیش از این در مورد مشخصات این گوشی خبرهای زیادی منتشر شده بود و بر طبق همین خبرها می‌دانیم که هوآوی می‌خواهد با معرفی یک گوشی بسیار نازک تمام کمپانی‌های عرصه گوشی سازی را به چالش بکشد در ادامه عکس‌های منتشر شده توسط هوآوی را مشاهده می‌کنید.

 

علی توکلی بازدید : 59 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

نوکیا برای برگزاری مراسمی در 11 جولای (20 تیر ماه) در شهر نیویورک دعوتنامه خود را ارسال کرد.

 

به گزارش جی اس ام نام این دعوتنامه " zoom reinvented" یا  "زوم دوباره اختراع شد"  است. با توجه به این نام گذاری به نظر می‌آید در این مراسم شاهد معرفی یک گوشی با یک لنز جدید هستیم.

 

علی توکلی بازدید : 63 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

سونی S Xperia قهرمان کنونی سری NXT  سونی می‌باشد و توسط صفحه نمایش p720 و دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی مجموعه‌ای از طراحی‌های جدید است و بهبودهای فراوانی را برای نسل Xperia S به ارمغان آورده است.

 

درباره ما
Profile Pic
از زیر مجموعه های وبسایت مجموعه زندگی Lifecollection.tk
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از کدام برند استفاده می کنید؟
    شما کدام بخش ما را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 1,051
  • بازدید کلی : 14,527